Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta.
Cumparatorul persoana fizica are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea nici unui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a produsului
Produse de tip comandă specială (indiferent de categorie) NU pot fi returnate.
În cazul în care vânzarea s-a făcut cu interacţiunea directă dintre client sau orice reprezentant împuternicit de acesta şi reprezentanţii Digital Media Engineering SRL (dmehifi.ro), lucru dovedit prin semnarea facturii, contractul încheiat cu clientul nu se consideră Contract la Distanţă şi nu intră sub incidenţa Ordonanței de Urgență a Guvernului numărul 34/2014.
De la aceasta regulă fac excepţie produsele achiziţionate în sistem de rate cu sau fără dobândă. Din cauza contractelor cu băncile, contravaloarea acestora nu poate fi returnată sub formă de bani. Clientul poate opta pentru un alt produs de aceeaşi valoare sau o valoare mai mare achitând diferenţa.
În conformitate cu Ordonanța de Urgență a Guvernului numărul 34/2014, in cazul exercitării dreptului de denunţare unilaterală a contractului de către consumator, Digital Media Engineering SRL (dmehifi.ro) are obligaţia să ramburseze sumele plătite de Client fără a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursării sumelor. Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 de zile de la data denunţării contractului de către Clientul persoană fizică.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit).
Prin excepţie, următoarele categorii de produse NU pot face obiectul denunţării unilaterale în termenul de 14 zile:
Produse de tip comandă specială (indiferent de categorie);
Produse excluse, fara drept de returnare;
Produse confectionate dupa specificatiile solicitate de consumator sau personalizate in mod clar;
Produse consumabile desigilate aferente oricarei categorii de produse din oferta;
Produsele comercializate ca desigilate nu se pot returna;
Produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
Inregistrari audio, video, sau programe informatice sigilate sau desigilate;
Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material;
Casti intra-auriculare (in-ear);
Produse de tip comanda, indiferent de categoria de produse, aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea consumatorului, facuta online sau pe email, nu pot fi returnate;
Doze pick-up, ace pentru doze pick-up, solutii de intretinere/curatare pick-up, si orice astfel de produs ce intra in categoria consumabile;
Media playere sau playere de redare audio-video in care au fost instalate programe aditionale (third party);
Orice produs electronic caruia i s-a efectuat update de firmware neoficial (custom);
Cablurile audio-video achizitionate la metraj, conectorii aferenti care se monteaza prin lipitura sau montare mecanica si alte produse de acest gen care se taie la o dimensiune dorita de catre client.
Invocarea necunoaşterii produsului, specificaţiilor produsului sau utilităţii produsului de către client, NU obliga Digital Media Engineering SRL (dmehifi.ro) la primirea returnării nici unui produs vândut.
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca şi nou, ne rezervăm dreptul de solicita o taxă pentru readucerea în stadiul iniţial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferenţa de preţ rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau la opţiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. In cazul manipularii defectuoase a produselor se va proceda la evaluarea starii acestora si determinarea valorii cu care se va diminua valoarea produselor returnate, conform OUG 34/2014, Art. 14, alin. (3).
Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Fan Courier in prezenta curierului si sa cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati in scris cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, o scrisoare trimisa prin posta, fax, e-mail shop@dmehifi.ro .
Pentru eventuale nelamuriri si informatii suplimentare, ne puteti contacta la numarul de telefon 0722.428.874 sau sa ne scrieti la shop@dmehifi.ro , in primele 14 zile de la primirea coletului.